Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2010 23:14 - Любовта
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1806 Коментари: 4 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В последно време около мен, а и като че ли навсякъде преобладават лошите новини. Преди ако това беше нещо което би се продало, то сега вече не искам нито да чета преса, нито да гледам новини - толкова депресиращо ми действат. Филмите и те в стремежа си да доусъвършенстват ефектите си гледат да покажет все по-тежки и осъкатяващи емоцията сцени. Книгите на свой ред бяха натикани в един ъгъл и почти забравени. Не бях чела скоро нещо, което наистина да ме грабне, да ме впечатли и да ме разтърси така, че да ме накарам да дори да променя някои свои възгледи, нещо което няма насилие, точно обратното - представям ви една страхотна авторка - Елиф Шафак и части от нейната книга "Любов". Книга, която колкото и скептични да сме си заслужава да бъде прочетена.

   "Човек трябва да държи ума си удовлетворен, но и да внимава да не го разглези. Умът и любовта са от различно тесто. Умът привързва човекът и не се излага на никакви опасности, докато любовта разплита всички възли и излага на опасност всичко. Умът винаги е предпазлив и съветва: "Пази се от прекалено въодушевление", докато любовта казва: "О, давай! Престраши се!" Умът не се прекършва лесно, докато любовта може в миг да се превърне в отломъци. Но именно сред развалините са скрити съкровищата. Едно разбито сърце крие в себе си несметни богатства."

"Повечето неприятности по света са породени от езикови грешки и най-обикновенни недоразумения. Никога не приемай думите за чиста монета. Навлезеш ли в зоната на любовта, езикът, какъвто го познаваме, става отживелица. Каквото не можеш да изразиш с думи, може да се разбере с мълчание."

"Самотността и самотата са две различни неща. Когато си самотен, е лесно да изпаднеш в заблуда и да повярваш, че си на прав път. За нас е по-добра е самотата, защото тя означава да си сам, без да си самотен. Ала накрая е хубаво да намериш човека, който да ти бъде огледало. Запомни, само в сърцето на друг можеш да видиш себе си и Божието присъствие в теб..."

"Каквото и да се случва в живота ти, колкото и тревожни да изглеждат нещата, не изпадай в отчаяние. И всички врати да си останат затворени, Бог ще отвори само за теб нов път. Бъди благодарен! Лесно е да си благодарен, когато всичко е наред.

"Постарай се да не се съпротивляваш на промените, които изникват по пътя ни. Вместо това остави живота да живее чрез теб. И не се плаши, че животът ти се преобръща с главата надолу. Откъде знаеш, че онова, с което си свикнал, е по-добро от нещата, който ще дойдат?"



 П.П Докато кача клипа от vbox, че там е с превод и могат повече хора да разберат това което съм пуснала, станах половин програмист. Ползвах накрая един постинт на Ортодокс и ще го сложа в блогрола за улеснение и на други, които им трябва



Тагове:   Какво,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - От известно време
17.10.2010 23:40
чета тази книга, защото обичам Руми.
"
"Постарай се да не се съпротивляваш на промените, които изникват по пътя ни. Вместо това остави живота да живее чрез теб. И не се плаши, че животът ти се преобръща с главата надолу. Откъде знаеш, че онова, с което си свикнал, е по-добро от нещата, който ще дойдат?"
Това е!
цитирай
2. mimayordanova - Хубава статия.
18.10.2010 09:49
Хубава статия.
цитирай
3. roza17 - Здравей!
18.10.2010 16:11
Ще я прочета. Толкова увлекателно говори в клипа авторката, че ме впечатли. Благодаря за предложението.
Хубава вечер!
цитирай
4. monaliza121 - Поздрав!
21.10.2010 17:19
Хареса ми статията. Не съм чела книгата на Шафак, но не е късно да го направя:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 719661
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930