Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2008 12:45 - подаръци, подаръци....
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 2294 Коментари: 15 Гласове:
2

Последна промяна: 22.12.2008 16:18


Коледата ей така взе че дойде, ама без много да мисли и тези дни по всякакъв начин ми се напомни, че трябва да купя подаръци и представете си ама всичките около мен били послушни и мнооооого, ама много заслужавали подаръци. Децата от ясно по ясно - дадоха си невъзможните изисквания и после поне три пъти се корегираха, мъжът реши да припомни колко бил той ощетен, защото ме търпял. Пък аз съм една кротка и тиха - не знам що се оплаква. И тогава ме връхлетяха спомените. Не знам дали има класация за най - неподходящи подаръци, но съпругът държи първенството на нея. В началото на съвместното ни съжителство аз като млада и напориста жена в трудния път на барака се тръшках и цупех, че видиш ли забравил рожденния ми ден или пък някаква друга дата и той правеше някакви опити за подаръци - вече дори не помня и накрая накъде към 5 година от брака взе, че ми поръча спрайт в заведение (нещо което аз никога не пия и не съм си поръчвала) и реших, че няма да го измъчвам повече с претенциите си за подаръци и факта, че ми запомни рождения ден си беше постижение и си викам това беше с изненадите и подаръците, но нейсе. Преди няколко години през лятото и по стечение на обстоятелствата наближаваше рождения ми ден, мъж ми звъни по телефона, а аз имах толкова много работа и се намирах в другия край на града, той ми съобщава с невороятно щастлив глас - Купих ти подарък за рождения ден!!! В първия момент не повярвах, ама нали надеждата умира последна, чак сърцето ми трепна. Зарязах всичко. Хукнах от едния край на града до другия и бях толкова щастлива и чакаща, ама точно като хлапе в сладкарница. Виждам го ...и той един доволен, като че ли за първи път улучил десетката. Грабна ме за ръката и тайнствено ми споделя - Ела да я видиш! Каква хубава дрелка ти взех! Да знаеш как ми трябваше да свърша една работа! ...Ей тук на този момент ми идеше да го удуша, убия и застрелям за най-сигурно. От тогава се започнаха едни подаръци - та ключове ли не бяха, щеше и фрлекси да ми взема,  та до последния на 8-ми март - стълба - да съм си сменяла крушките без притеснения (като че ли преди това с притеснения ги сменях) ...и сега като наближава коледа какъв ли подарък ще получа, май спомена нещо за такъми за риболов, ама аз вече съм подготвена, купих му едни боти с ток , моя номер и ще си му ги подаря, пък да ги видя как ще ги носи.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Напористо
22.12.2008 13:52
Страхотно текстче.Смешно и автентично.Поздрави за зрялата напориста rosidi.Щастлива Коледа.
цитирай
2. krassko - Мъжете са практични и егоистични
22.12.2008 14:31
Но твоят е ШАМПИОН !

Не вярвам в действителност да е така, но разказа си го бива. Весела Коледа и щастлива Нова година!
цитирай
3. rosidi - krassko :))))
22.12.2008 14:47
истина е, от първото до последното...повярвай ми:)))
Весели празници и на теб.
цитирай
4. martito - :))))))))) Браво за избора на ...
22.12.2008 15:37
:)))))))))
Браво за избора на подарък за него!:))))
цитирай
5. rosidi - martito :)))
22.12.2008 15:59
ама ако знаеш с какво удовоствие ще ги подаря:))))пък и ми стоят страхотно
цитирай
6. rosidi - keymaker :))
22.12.2008 21:29
това е нищо, сега е коледа, но като дойде онзи гаден момент сезона на риболова да знаеш как съм купувала стръв, но това е друга история
цитирай
7. kosara2008 - :))))- честита коледа!
28.12.2008 11:11
хахахаха...супер си!!!...само така яяяяяя го виж ти тариката!...с неговите начини и подаръци ...дам, а да ти е честит тоз ...за мъжовия, де!... подарък представям си само как си се кефила като си го избирала и купувала тоз подарък на ток:)))

шопингът си е наша територия нали...много радост и обич за теб и все така ...свежо!
цитирай
8. rosidi - kosara2008:)))
28.12.2008 11:26
Верно, че беше голямо удолоствие да му ги избирам т.е. да ги пробвам и купя и както и предполагах ми подари машинка за риболов, а аз ботите
цитирай
9. glarus - az sum qla ot taq popara
28.12.2008 13:36
no ve4e sum te nadminala po podarqvane
kogato toi ima ili praznuva svoi praznik s priqteli i trqbva da sym pepelq6ka prez denq - kupuvam si estestveno dreha vmesto na nego izcepvam se s neq pred gostite i kazvam 4e toi mi q e podaril poslu4ai negoviq praznik - vsi4ki go poglejdat s iznenada a na nego ni6to ne mu ostava osven da se usmihne udobritelno i da prieme komplimenti ot roda 4e ima vkus....
Az zamul4avam no otvutre se kefq
Mislq 4e mnogo malko myje mogat da otcelqt kakvo iska edna jena osven ako tq sama ne si go kupi
Ina4e vsqka jena bi napravila podhgodq6t podaruk i tq go pravi i bez povod no i kogato trqbva=
Tova e moe mnenie!
Veseli praznici i ne se ostavqi bez podaruk- nali trqbva da si hubava!

цитирай
10. rosidi - glarus :))))
28.12.2008 18:46
За 20-те години брак вече всичките ни познати знаят колко е разсеян, така че аз наистина с удоволствие си пазаря и си подарявам от негово име. В началото но брака си правех труда и давах много за него, ноооо...живота е достатъчно кратък за да си го губя в такива глупости, като да му се връзвам и реших, че аз трябва да си обръщам достатъчно внимание за да бъда на ниво.
цитирай
11. glarus - Пожелавам ти да го правиш
29.12.2008 11:33
без угризения , даже с наваксване от времето през което си мислила, че можеш да промениш нещо!
Бъди себе си - и се чувствай свободна и вярна в решенията, които сама вземаш, че са пнай - правилни за теб. Късно стигаме до тези изводи.
Весели празници!
цитирай
12. eleonoraknyazheva - Привет и от мен)
02.01.2009 18:32
Нямах време да прочета отзивите преди мен и ако се дублирам с нечии съвети, те моля да ме извиниш.) Но, "подобното се лекува с подобно", както е известно. Така че започни за рождените дни на мъжа да му купуваш дамска козметика, дамски бижута и прочее. Да го накараш да се промени, разбира се, е малко късно, та...компенсирай по този начин. ;) За много години!
цитирай
13. voinov50 - Разсмя ме...
03.01.2009 07:06
Щастлива и успешна нова 2009 година!!!
цитирай
14. rosidi - eleonraknyazheva
03.01.2009 12:06
естествено, че по всякакъв начин си пазаря, но забелазах, че ако му го подаря, той започва и от цени да се интерисува и да си ги обръща в негови си мерни единици, като например: Я, колко струва това - колкото един комплект бургии за дрелка ли?
И за това просто си купувам неща за себе си и когато се стигне до въпроса - това ново ли е? Моя отговор е: Ееее, то от толкова отдавна, сватбата ни е! И сега той си знае като попита - от кога е? и си отговаря - дааа, от сватбата ни е. За много години и на теб!:)))
цитирай
15. rosidi - voinov50
03.01.2009 12:09
Щастлива и много успешна нова година и на теб! И повече смях през нея!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 720399
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930