Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2009 22:25 - И такива неща стават
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1100 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 06.03.2009 22:26


Преди няколко дни в последния си постинг пуснах едно шеговито писмо, нооо...както казва моята приятелка - основата на косата ми е светла, колкото и да се прикривам зад други цветове, та докато си ровех из настойки и това и онова взех, че го изтрих, че се ядосах това от ясно по ясно, ама нали никой не ми е виновен, още повече ме хвана яд и както казваше една друга моя приятелка по повод това, че мъжа й често караше колата на ремонт - Не е виновна колата, а задволанното устройство, та и моята работа - не е виновен компютъра,а задклавишното успойство и ми стана още по така гордо от себе си се почувствах като от следната статистика:

На 1 януари тази година, компанията Baksys пожела да въведе банкомати Drive-Thru.
    Тази система позволява да теглиш пари без да слизаш от автомобила.
    След тестов период е било установено, че определена категория хора
предизвикват огромни задръствания около банкоматите.
    Полицията поради това е решила да забрани новата система, като е констатирала две процедури на използване. При едната няма никакъв проблем, но именно другата е причина за забраната.
   
    Процедура Мъж:
    1. Доближаване до банкомата.
    2. Сваляне на стъклото.
    3. Вкарване на картата и набиране на персонален код.
    4. Избор на желана транзакция.
    5. Изваждане на картата.
    6. Взимане на парите и разписка.
    7. Вдигане на стъклото.
    8. Потегляне.
   
    Процедура Жена:
   
1. Доближаване до банкомата.
    2. Правене на няколко маневри докато стъклото се доближи до терминала.
    3. Стартиране на двигателя, който междувременно е спрял по време на маневрите.
    4. Сваляне на стъклото.
    5. Намиране на ръчната чанта и изпразване върху съседната седалка, за да се намери картата.
    6. Намиране на картата и оправяне на грима чрез огледалото за обратно виждане.
    7. Един или два опита да се постави картата.
    8. Отваряне на вратата за улесняване на достъпа поради голяма дистанция между колата и банкомата.
    9. Поставяне на картата.
    10. Поставяне на картата отново откъм правилната страна.
    11. Изсипване на съдържанието на чантичката с документи върху съседната седалка, за намиране на кода, записан на корицата на някой от бележниците.
    12. Въвеждане на кода.
    13. Натискане на CANCEL и въвеждане на правилен код.
    14. Избор на желана транзакция.
    15. Оправяне на грима използвайки стъклото на автомата за огледало.
    16. Взимане на парите и разписка.
    17. Търсене на портфейла сред нещата на съседната седалка, за да се приберат парите.
    18. Прибиране на разписката в чантичката с документи.
    19. Оправяне на грима чрез огледалото за обратно виждане.
    20. Потегляне и спиране след 2 m.
    21. Връщане до банкомата.
    22. Взимане на картата.
    23. Търсене сред вещите на съседната седалка за портфейла за карти.
    24. Прибиране на картата в джоба.
    25. Оправяне на грима.
    26. Стартиране на двигателя, който междувременно е спрял.
    27. Каране 5-6 km.
    28. Освобождаване на ръчната спирачка.



Тагове:   неща,


Гласувай:
1



1. smani - Добре, обаче аз имам кола и много ме ...
06.03.2009 22:29
Добре, обаче аз имам кола и много ме кефи да шофирам, но тук идва голямото но косата ми ъмм обелява и това ме комплексира! Какво да правя?
цитирай
2. rosidi - smani
06.03.2009 22:33
при мъжете не е проблем, това си е даже предимство
цитирай
3. mamas - Ха-ха!
06.03.2009 22:40
Ще си ползвам старите банкомати...докато имам какво да тегля...
цитирай
4. smani - Предимство в смисъл.........?
07.03.2009 09:47
Предимство в смисъл.........?
цитирай
5. rustam - smani
07.03.2009 11:42
В прекия смисъл. Просто мъжете са по-добри шофьори.Ориентират се по-лесно примерно в габарити и разстояния. Знаят винаги кое е ляво и кое е дясно. А ти щов токвова обичаш дакараш - иди на някой полигон и си върти кръгчета без да ти настръхва косата.
цитирай
6. hara73 - Е това е много яко :-)))
07.03.2009 19:43
наистина е смешно . И аз съм шофьорка и съм почти като гореописаната особа от женски пол, определинно, няма да ползувам такъв тип банкомат, защото след мен ще има голямо задръстване :-)))
цитирай
7. rosidi - hara73
07.03.2009 20:49
на паркинга на едната ни "Била", който е в един от комплексите, за да не паркират от съседните кооперации има нещо подобно с това, като си вземеш билет и същата процедура на връщане, за да се вдигне бариерата.Определено и мъжете доста се изтормозват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 720059
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930