Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 14:45 - Нещата, които обичам
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1129 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 11.05.2009 15:29


Преди няколко дни doriana ми отправи предизвикателството поело вече по веригата - 10 те любими неща. Доста ме замисли, кои са ми любимите неща и да си кажа не можах да отговоря, но пък си отговорих, какво обичам и ето предизвикателството от doriana и моя отговор - не знам, дали ще ти хареса.

http://doriana.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/05/07/moite-10-liubimi-neshta.331643

Може би не са толкова много, но пък съдържат всичко в себе си.
Първо и най-вече обичам живота, ама онзи живот с голяма буква и страхотно разнообразие. Обичам го защото, се изплъзваше по едно време, защото предлага всичко - емоция, тръпка, скука, та чак омраза, а колко пъти ми е идвало и въобще да го живея и да хвана за гушата и да му обясня, че така не трябва да прави с хората, обичам го във възможността да мога да му се радвам, да виждам слънцето, небето, обичам го защото всеки ден мога да му се любувам.
Второто, което обичам, са хората около мен, всички хора, и тези намръщените и сърди и всички онези, които по някакъв начин се докосвам постоянно. Усмихнатите ме зареждат с енергия, другите - просто ме карат да се замисля - защо са тикава.
Трето: Обичам приятелите си, едни по един начин, други по друг, но те са тези, които ми помагат в тежките ми дните, а в другите дни ги изживявам пълноценно.
Четвърто: Обичам историите на хората, всички истории, защо така е станало, защо така се е получило-просто историите на хората. Преди време по мой адрес бях прочела един коментар, че съм колекционерка на истории, да, обичам историите на хората.
Пето: Обичам си работа нищо, не друга, не всякоя, а тази и я работя с удоволствие, което няма да е много време,- ще ни съкращават, но пък какво от това - животът продължава.
Останалите 4 неща, които обичам са моето семейство. Колкото и невъзможно и изчерпващо да е, те са ми една голяма част от живота, не основната и си ги обичам, ама много, а и те го знаят.
И на последно място – обичам, много обичам дребните неща от живота, слънцето над морето, едни такива уж обичайни, но адски мили жестове, дребните детайли, които са около и на бюрото ми, както и факта, че съм помогнала на някого и най-вече удоволствието да си полезен.


Тагове:   обичам,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - А защо си събирачка на истории? Ти ...
11.05.2009 15:07
А защо си събирачка на истории?
Ти публикуваш ли ги тук?
Ама ти ги разказваш от свое име ли или принципно (така, както притчите разказваш)?
И да - много жизнеутвърждаващи твоите 5 любими неща!!!
цитирай
2. rosidi - doriana
11.05.2009 15:13
опраделено имам много да разказвам на внуците :)))събрала съм достатъчно истории:)
цитирай
3. comma - :)
11.05.2009 20:53
Нека винаги да ги има дребните неща от живота и натуралния шоколад с 70 % какао!

цитирай
4. rosidi - comma
11.05.2009 21:02
улучи десетката, това е отговора:)
цитирай
5. victoriavselena - чудесни любими неща
12.05.2009 08:35
аз обичам да те чета. Така, че не само внуците ще те слушат с удоволствие. А и докато се появят може да се тренираш в блог.
Имаш един прост, земен, красив, мъдър, шарен стил, който много ми допада.
Хареса ми, че обичаш живота, особено че напоследък все попадам на хора, които търсян начин да избягат от него.
цитирай
6. rosidi - victoriavselena
12.05.2009 14:38
вчера прочетох в постинга на berna - България на намръщените хора, което си е наистина вярно, но от известно време исках да напиша за другите хора, които срещам всеки ден, това е групата на хората с кучета или иначе казано кучкарите, които си разхождаме кучетата всеки ден в морската градина, това е една особена група хора на която все още може да се усмихва и поздравява, няма значение дали се познавате или не, това са хора с ведри лица и наистина особенно отношение- човешкото, открилиго в своите животни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 715451
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16778
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031