Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 10:15 - Когато твоето "там" стане "тук"
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1842 Коментари: 6 Гласове:
17

Последна промяна: 06.06.2010 18:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В един от първите си постинги бях сложила едно послание на Чари Картър-Скот за даденостите и там са изредени доста хубави правила за живот и под номер 6 е следното:
6.,,Там" не е по-добре от ,,Тук".
Когато твоето ,,там" стане ,,тук",
ти просто ще откриеш друго ,,там",
което пак ще изглежда по-добре от ,,тук".
Хареса ми следната причта за желанията. Всички ние имаме желания, но често дори и задоволени желанията се оказва, че не търсим това.

Един мъж мечтаел за по-добър живот. Не му харесвал домът, в който живеел, дрехите, които носел. Въобще, нищо от това, което го обкръжавало. Питал се, защо някои имат всичко, за което може да се мечтае, а той няма нищо. "Само ако имах хубава къща, красива жена и много пари, бих могъл да бъда щастлив" - мислел си той по цели дни.
И веднъж срещнал Вълшебник.
-Чух мислите ти - казал Вълшебникът. - И съм готов да ти помогна. Кажи ми какво искаш и ще изпълня желанието ти.
Мъжът отначало не можел да повярва на щастието си:
-Нима става така? Просто да поискам и всичко да се изпълни! Навярно ще искаш нещо в замяна?
Но Вълшебникът отвърнал, че нищо не му трябва.
-Ти се молиш отдавна и помислих, че точно знаеш какво ти е нужно. Просто поискай и ще се сбъдне!
-Чудесно! - зарадвал се мъжът. - Трябва ми голяма, луксозна къща. Жена - красавица, но да умее и да готви. Нужно ми е още да имам винаги много, много пари!
-Добре! - казал Вълшебникът. - Легни да се наспиш и когато станеш утре, ще имаш всичко това.
Действително, на следващата сутрин мъжът се събудил в голям, разкошен дом, посрещнала го ослепителна красавица, а закуската вече била готова. Всичко било великолепно. В банката имало открита сметка на негово име и колкото и да теглел от нея, тя непрекъснато се попълвала. Отначало мъжът не можел да повярва, че това се случва с него. Той бил просто във възторг!
Но минавали дни и месеци, в живота му нищо не се променяло. И той не можел да разбере, какво все пак не му достига, какво може още да му е нужно, когато има всичко. Със сигурност чувствал, че така и не е придобил желаното щастие. И отново започнал да призовава Вълшебника.
-Защо не съм щастлив, след като имам всичко? - попитал мъжът Вълшебника, когато той се появил отново.
-Изпълних всичко, което поиска. Наслаждавай се на щастието си!
-Не мога. Чувствам се самотен в този огромен дом. Красивата жена не ме радва, парите не ми носят удовлетворение. Защо? Отговори ми, Вълшебнико!
-Ти поиска дом, но не и топлина и уют в него! Поиска красива жена, но не и любов и разбиране! Поиска пари, но не и свободата, силата и радостта, които могат да ти донесат!
Мъжът се зарадвал:
-Благодаря ти! Стана ми напълно ясно и искам всичко това. Дай ми го!
-Е, след като всичко си разбрал, иди и го създай сам! - казал Вълшебникът и изчезнал.
Мъжът се пробудил в предишния си дом, сам, без жена и пари. Но затова пък притежавал увереността и знанието за това, какво иска наистина

източник:http://prit4ite.blogspot.com/2010/05/blog-post_18.html



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bachym - Тук - Там
04.06.2010 14:06
http://www.youtube.com/watch?v=_EAH6EWYYas

:)

Поздрав !
цитирай
2. zemen - Тук съм
04.06.2010 14:14
Ще ходим ли наТам

:)

Хареса ми притчата
цитирай
3. rosidi - и на двамата
04.06.2010 22:53
хайде на Там
цитирай
4. valiordanov - Хареса ми притчата. Ти можеш да п...
07.06.2010 15:30
Хареса ми притчата. Ти можеш да подбираш винаги най- точните... Благодаря ти Роси!
цитирай
5. doriana - Демек - да се наслаждаваме на вси...
08.06.2010 09:28
Демек - да се наслаждаваме на всичко, което имаме и да не мислим много върху темата за това какво нямаме!
:))
цитирай
6. nkf - Добре звучи. Написаното има сми...
09.06.2010 11:08
Добре звучи.Написаното има смисъл.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 719799
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930