Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2011 22:42 - Майстори
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1201 Коментари: 3 Гласове:
25

Последна промяна: 02.04.2011 10:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И нещо от съвремието, каласическо и познато, но погледнато от друг поглед:)))


Майстори
  Ситуацията е класическа - семейна спалня, съпругът се прибира внезапно, съпругата е гола, до нея има непознат за домакина гол мъж. Класически са и първите реплики на участниците:   - Е сега ви убих и двамата! - вика съпругът. ... - Григоре, аз съм невинна! - вика съпругата.   - Кой си ти, бе! - отправя актуално питане съпругът.   Голият разчупва шаблона:   - Майстор Тричко, приятно ми е, поправям всичко!   - Майстор? Що си гол, майсторе, кажи ми, та после да те смажа на спокойствие!   - Маркетинг и реклама, господине, борим се с конкуренцията.   - Ти мене за глупак ли ме вземаш?   - Господине, сега така се завладяват пазарни ниши! Защо голи мадами рекламират бира? Какво общо има голата мадама с бирата?! Обаче рекламата действа. Затова и аз работя гол. Рекламният трик действа, напливът да ловя бримки и да възстановявам капачки за буркани е огромен.   - Какво правиш?!   - Практикувам традиционни, но вече позабравени български занаяти. Ловя бримки на чорапогащи. Възстановявам капачки за буркани. Шия кожени кръпки на дънки...   Съпругата връща разговора в канона на жанра:   - Григоре, не е това, което си мислиш! - хлипа тя.   - Госпожата си свали чорапогащника, за да уловя бримките, които са се появили по него - обяснява майсторът. - Не мога да ги ловя, докато чорапогащникът е на нея, ще ни сварите и ще си помислите нещо лошо за нас!   - Ама тя лежеше на спалнята!   - За да разгледам токовете на обувките й, които, ще бъда искрен, са се изтъркали и имат нужда от майстор.   - Колко пъти ти казвах, че трябва да ми зачукаш нови капачки на токовете? - сърди се жената.   - Нямам време, на работа съм!   - Затова викнах майстор, така ги зачука, че са като нови!   - Добре, бе, че си гол - ясно, чорапогащник - ясно, зачукване на токовете - ясно, ама защо тази е без рокля?!   - Григоре, помисли за децата! - цитира класиката голата.   - Ох, надявах се да не забележите, че жена ви е без рокля! - черви се майсторът - Такъв срам, за първи път ми се случва! Разбирате ли, опръсках я! Просто не ми се ще да си спомням...   - Спомни си, докато си жив!   - Госпожата ми даде да напълня химикалките ви, това ми е любимата операция, винаги влагам много страст в нея, много чувства, днес бях особено вдъхновен и не щеш ли - пълначката ми трепна и опръсках роклята на госпожата!   - Дай роклята!... Къде си я опръскал? Тука няма мастило?   - Аз я почистих, нали съм майстор, обаче за целта бе задължително вашата госпожа да я съблече.   - Абе, ти мене за глупак ли ме вземаш! - вкарва в употреба още една класическа реплика съпругът.   - Грешите, майстор съм!   - Не, аз съм майстор! Майстор съм на спорта по карате!   С безмилостен саблен удар той просва голия на пода. Съпругата кърши пръсти над несвястния:   - Григоре, защо удари човека! Така традиционните занаяти съвсем ще изчезнат в България!   - Модерни времена! - съобщава присъдата съпругът - А ти облечи нещо и ми изпържи яйца, че тъкмо съм загрял...   Весел Цанков  



Гласувай:
25



1. martito - :))))))))))))))))))))))))))...
02.04.2011 11:27
:))))))))))))))))))))))))))
Модерни времена бре, ма много модерни:))))))))))))))))))
цитирай
2. sparotok - !
04.04.2011 08:56
Не му е минал номера на майстора:)))
цитирай
3. batstefan - Модерни времена
08.04.2011 19:42
модерни Росета!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 719823
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930