Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2021 20:04 - Какво научих
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 9668 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 12.11.2021 20:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „КАКВО НАУЧИХ ?“ от Йоздемир Асаф
   НА 5 ГОДИНИ
научих колко много се страхувам, когато майка ми и баща ми си викат и се карат помежду си.
   НА 7 ГОДИНИ
научих, че докато пия лимонада и се смея силно – тя излиза през носа ми.
   НА 12 ГОДИНИ
научих, че най-добрия начин да разбереш колко ти е скъпо нещо е да останеш без него за известно време.
   НА 15 ГОДИНИ
научих, че понякога животните стоплят сърцето повече от хората.
   НА 18 ГОДИНИ
научих, че младостта е свързана с тъга, изненади, скръб и любов.
   НА 24 ГОДИНИ
научих, че любовта може да разбие сърцето ти, но въпреки това си струва риска.
   НА 33 ГОДИНИ
научих, че най-бързия начин да изгубиш приятел е да му дадеш голяма сума назаем.
   НА 36 ГОДИНИ
научих, че не е важно какво мислят другите за мен, а какво аз мисля за себе си.
  НА 38 ГОДИНИ
научих, че съпругата ми все още ме обича, когато от двата залъка в чинията тя остави за мен по-големия.
  НА 41 ГОДИНИ
научих, че успехът на един човек до голяма степен се предопределя от увереността му в себе си.
  НА 44 ГОДИНИ
научих, че всеки път когато майка ми ме види изпитва безкрайно щастие.
  НА 46 ГОДИНИ
научих, че дори изпращането на една малка поздравителна картичка може да усмихне човек и да му донесе светлина.
  НА 49 ГОДИНИ
научих, че чрез старанието си да изпълня, която и да е работа още по-добре, превърнах работата в творчество.
  НА 50 ГОДИНИ
научих, че ако любовта я е нямало у дома, то е много трудно да я разбереш където и да си.
  НА 53 ГОДИНИ
научих, че хората се държат с мен така както аз им позволя.
      НА 55 ГОДИНИ
научих, че малките решение се вземат с ума, а големите със сърцето.
  НА 64 ГОДИНИ
научих, че щастието е като парфюм, който ако не нося не мога да споделя и с другите.
  НА 70 ГОДИНИ
научих, че да си добросърдечен е по-добре от това да си съвършен.
  НА 82 ГОДИНИ
научих, че дори и да се превивам от собствената си болка е по-добре, отколкото да съм причина за болката на другите.
  НА 90 ГОДИНИ
Научих, че най-важното решение в живота ми е било с кого да прекарам живота си.
 НА 95 ГОДИНИ научих, че имам да науча още толкова много неща.    



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 720303
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930