Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2010 00:56 - Пазаруване по празници
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1714 Коментари: 11 Гласове:
9

Последна промяна: 03.01.2010 12:57


      То това празниците не са хубава работа, хем уж почиваш, хем пък не спираш да работиш. Едни щото им е работа, а други като мен, да се покажем какви сме готвачки през празниците, щото през делниците не ни остава време да се изявим в кухнята. И такааа....първото и най-важно нещо на свързващо празника и кухнята са набавяне на провизии и запаси и то от къде? От МОЛ - аааа и всички такива производни на него магазини. Съответно като вече едни модерни домакини за да набавим необходимите припаси трябава да можем и да шофираме, а и да имаме кола за да стигнем, а най-вече да се върнем с покупките от там. Така се случи, че в този ден на изключителна неоходимост от МПС се наложи да оставя моята буболечка и да се възползвам от една уестас фиестас. Кола като кола, запали, тръгнах, дори си пуснах и фаровете и той пътя сам ни отведе до МОЛ-ът. Сред претъпкания паркинг намерих едно място и паркирах животинчето. Такааа, до тук мисията е изпълнена, взех си една количка и се упътих към магазинчето. Хубаво, ама като не съм изкарала курс за шофиране на магазинна количка, а и като съм се докарала като за разхождане по червен килим - токчета и права пола. Работата се оказа трудна. Влязох още в магазина и ...количката се оказа, че занася в една посока, ей такава не ориентирана. Викам си - трябва да и се регулира предницата на тази количка. Плочките в МОЛ-ът са другото изпитание. Там и стабилно да си вървиш плочките сами те спъват, щото са напарвени "пирфекно", и след няколко месеца на функциониране на магазина вече са като, че ли искат да си отидат от там, а камо ли да си с количка и на 10 см токчета. След около три-четири опита плочките да ме възпрат и да ме отклонят от заветната ми цел - стъпването в "Карфур",  успях жива и здрава да вляза вътре. А вътре, особенно до хранителната част на магазина е като окупирана територия и започнаха едни битки докато се докопам до това или отова, упях доста ловко да измъкна няколко записани в списъка ми продукта от чудещи се най-вече младежи, щото песнионерите те като вземат нещо - не пускат. Гледам на едно място около захарните продукти опашка, значи има нещо и веднага се наредих. Не, че ми трябваха шоколадчета от 79 ст.,но нали съм била да опашката как да не се възползвам. И след около час и нещо упорита борба успях да стигна и до касата. Предстоеше ми излизане от МОЛ-а -през разбитите плочки, но вече знаех номерата им и жива здрава стигнах до паркинга. То хубаво стигнах, ами с какво бях, че с кола бях, ама каква, че тя и аларма нямаше, че и номера не го запомних. Ей сега я втасахме, уж се сещам поне в кой район я паркирах, ама коя беше от всичките. Направих една почетна обиколка с количка и покупки около заподозрения район и ми просветна, че е фиеста и май беше синя, щото моята е червена и съм цесекарка, а тази беше от левски. Най-накрая ми се стори едната доста позната и реших да пробвам ключа и о, чудо взе, че колата се оказа същата. Вече много доволна, натоварила покупките реших да се прибирам. Добре, че докато  позарувах из частта с така наречана топла точка, сиреч топлата кухня, където може и да хапнеш вътре в магазина, така уж без да искам, но и доста придвиливо бях взела повече готови ястия, уж да ги опитаме в къщи и сега така като си бях поседнала и се радвах на добрата си битка и успешното си връщане реших - утре ще се правя на домакина, за днес ми стигаше.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katerina88 - Ха -ха много забавна история, ако ...
03.01.2010 01:00
Ха -ха много забавна история,ако някой ден взема важното решение да пазарувам малко или много ще бъда подготвена.Благодаря за споделеният "тренировъчен ден".
цитирай
2. ivelina1983 - Много свежо!
03.01.2010 01:06
:)
цитирай
3. mamas - Честита Нова Година!
03.01.2010 10:41
И... друг път да знаеш кога и как се ходи на пазар :)
цитирай
4. анонимен - Ха ха ха
03.01.2010 11:12
Много добре ми е познато.
Само забрави да споменеш и братята роми, дето пипат всичко. Аз затова не обичам Карфур- пълно е с мангали и страшна лудница, отделно плочките дето те удрят по главата :)
цитирай
5. rosidi - благодаря
03.01.2010 11:20
на всички за разбирането:))))
Даре, то май не остана време да реагират ромите, то такава борба беше :)))
цитирай
6. анонимен - Роси
03.01.2010 11:25
Тая година не съм стъплавала там.
Ама на 30 бях - ужасно беше. На 31 пък си допазарувахме от Пикадили - може малко по-скъпо да е - ама поне чисто и нямаше такава блъсканица.
цитирай
7. rosidi - Даре,
03.01.2010 11:32
то това беше на 30 -ти но на 31-ви установих, че не съм купила и половината неща и обиколих - Метро, Кауфланд и Сара-та в един момент само торбичка на Била нямах в къщи и ....вече към 18 ч за час и половина спретнах новогодишната вечеря и ...за малко да проспа нова година от такова пазаруване :))))
цитирай
8. tit - Това му е приключението на празника!:)):))
03.01.2010 16:22
А че не мойеш позна колата - направо ме уби!:))
Притеснох са!
Добре, че всичко е приключило благополучно!:)
Честита Нова Година!:)
цитирай
9. rosidi - tit
04.01.2010 10:43
ами сутринта се наложи да дам моята кола, щото имала винетка за да отиде дъщерята и приятеля й до един съседен град и на мен ми оставиха една фиеста и въобще не си направих труда да я запомням и ето от такива подробности стават грешките :)))))
цитирай
10. kombakova - Как не съм те срещнала?
04.01.2010 21:09
И аз бях там но не успях оставих за по късно и какво мислиш отивайки, паркинга беше пуст 3-4 коли магазина свети.Помислих си ударих джакпода,уви охраната ни разочарова да 18,30 работихме.А бях толкова щастлива,че никой няма да ми се пречка.Естествено продължих към Метро те горките работят за нас денонощно!Друг път се обади ако си в задръстване,може да съм там поне ще се срещнем!Целувки!
цитирай
11. pumona - haha
06.01.2010 23:04
Женската ни орисия. За кефа на шефа на Коледните празници - сиреч дед ти Коледа и Новогодишния дядо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 710868
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16778
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031