Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2010 19:15 - Всичко е любов
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1509 Коментари: 6 Гласове:
23

Последна промяна: 18.04.2010 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всичко е любов и хубаво е да обичаш въпреки всичко. Днес ще представя една любовна история от живота.

Мозес Менделсон, дядото на известния немски композитор, в никакъв случай не можел да се нарече красавец. Освен, че бил доста нисък, той имал и уродлива гърбица.

Веднъж Мозес посетил един хамбургски търговец, който имал прекрасна дъщеря на име Фрумти. Мозес безнадеждно се влюбил в нея. На Фрумти обаче, непривлекателния му външен вид подействал отблъскващо.

Когато дошло време да си върви, Мозес все пак събрал нужния кураж и се изкачил по стълбите до стаята й, за да опита за последен път да поговори с нея. Тя била красива като божествено видение, но изпълвала сърцето му с тъга, защото не желаела дори да го погледне. След няколко неуспешни опита да поведе разговор, Мозес срамежливо попитал:

- Вярвате ли, че женитбите се предопределят на небето?

- Да - отговорила му тя, с поглед забит в пода. - А вие?

- Аз също - казал на свой ред той. - Там горе, на небето, при раждането на всяко момче, Бог му съобщава, за кое момиче ще се ожени. Когато се родих, Бог посочи бъдещата ми съпруга, а след това добави:

"Но жена ти ще има гърбица!"

Ужасен от чутото, аз извиках:

"О, Боже, жена с гърбица би било истинска трагедия. Моля те Господи, дай гърбицата на мен, а тя нека бъде красива!"

Тогава Фрумти вдигнала глава и го погледнала в очите, сякаш била развълнувана от някакъв отдавна забравен спомен. Подала ръка на Мозес, а по-късно станала негова предана съпруга...

http://www.bghelp.co.uk/forums



Гласувай:
23



1. wonder - Чудно! :)))
18.04.2010 19:41
И прекрасно...
цитирай
2. victoriavselena - някакъв отдавна забравен спомен
18.04.2010 21:31
хубаво е да си ги спомним, тези спомени :))
цитирай
3. martito - Наистина прекрсано..
18.04.2010 21:37
Наистина прекрасно..
цитирай
4. galina1 - Здравей rosidi
19.04.2010 16:28
Умно и поучително четиво. Хората обаче сме лоши. Те винаги гледат да подиграят някой друг, който има дефект, въпреки това, че както се казва "има златно сърце". На какво ли не са се нагледали очите ми и наслушали ушите ми. Златните сърца вече са рядкост, а подигравките са взели тотален превес. Тази история съм я пускала на много места, а дискусията която се проведе на едно място ме накара да я изтрия. Бях възмутена от постовете на хора, които си мислят, че това никога няма да им дойде на главата. Едно самочуствие без никакво покритие. Хубаво е, че си го пуснала и дано наистина станем малко по-добри след подобни четива.
цитирай
5. sarcezlatna - хубавицата си е
19.04.2010 16:46
падала по-умни мъже! Човекът е извадил достатъчно късмет и достъчно ум, за да я спечели.
цитирай
6. abanos - Приказка..
22.08.2010 20:37
Красива приказка...за истински хора!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 721127
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930