Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 08:00 - Притча за зодиите
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1885 Коментари: 10 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Притча за зодиакалните знаци
И беше утро, когато Бог застана пред 12-те си деца и във всяко от тях вложи семето на човешкия живот. Едно след друго всяко дете излизаше напред, за да получи определения дар.
„На теб, ОВЕН, давам моето семе, за да имаш честта да го посадиш. Всяко семе, което ще посадиш, ще се увеличи многократно в ръката ти. Ти няма да имаш време да видиш, как расте семето, тъй като всичко, което ще посадиш, ще създава още повече от това, което трябва да се посади. Ти ще си първият, който ще напои почвата на човешките умове с Моите Идеи. Но това не е твоя работа – да храниш Идеята или да я изследваш. Животът ти е действие, и единственото действие, което ти предписвам е да подбуждаш хората в осъзнаването на Моето Творение. За добрата ти работа ще те даря с чувството за Собствено Достойнство”.
И Овенът тихо отстъпил мястото си.
„На теб, ТЕЛЕЦ, аз давам силата да вградиш семето в субстанцията. Работата ти е много значителна, изискваща търпение, тъй като трябва да приключиш всичко започнато или семената ще пропаднат на вятъра. Ти не трябва да се съмняваш или премисляш в средата, или да се осланяш на другите за това, което те моля да направиш. Ето защо ти давам дар – Сила. Използвай я мъдро.”
И Телецът се върнал на мястото си.
„На вас, БЛИЗНАЦИ, ви давам въпроси без отговори, за да помогнете на всички да разберат това, което виждат около себе си. Никога няма да разберете защо хората говорят или слушат, но в търсенето на отговора ще намерите моят дар – Знанието.”
И Близнаците се върнали на мястото си.
„На теб, РАК, давам задачата да научиш хората на емоции. Идеята ми е да ги накараш да плачат и се смеят и с това всичко, което видят, и за което мислят, да ги развива изцяло вътрешно. За това ти давам своя дар – Семейството, за да се умножава пълнотата ти”.
И Ракът отстъпил назад към мястото си.
„На теб, ЛЪВ, давам демонстрирането на Творението Ми по света в целия му блясък. Но ти трябва да си внимателен спрямо гордостта и да помниш винаги за това, че Творението е Мое, а не твое. Защото, ако забравиш това, хората ще те презират. Тази задача носи много радост, ако я свършиш добре. Затова ти е нужен дарът Чест”.
И Лъвът отстъпил мястото си.
„Теб, ДЕВА, те моля да изследваш всичко това, което човекът е направил с Творението Ми. Ти трябва внимателно да следиш методите му и да му напомняш за грешките му, за да може чрез теб Творението Ми да се усъвършенства. За да правиш това , те дарявам с Чистота на Мисленето”.
И Девата се върнала на мястото си.
„На вас, ВЕЗНИ, давам мисията на службата, за да може човек да помни задълженията си към другите, да се научи на сътрудничество, а също и на способността да обмисля ответната страна на действията си. Ще ви поставям навсякъде, където има раздор.
А за усилията ви ще ви даря с Любов.” 
И Везните се върнали на мястото си.
„На теб, СКОРПИОН, давам много трудна задача. Ти ще имаш способността да познаваш умовете на хората, но не ти разрешавам да говориш за това, което си научил. Ти многократно ще бъдеш наранен от това, което виждаш и в болката си ще се отвърнеш от Мен и ще забравиш, че това не съм Аз, а изкривяването на Идеите Ми предизвиква твоята болка. Ти толкова много ще виждаш в човека, че ще го припознаеш като животно и така ще се бориш с животинските му инстинкти в себе си, че ще загубиш пътя си. но когато накрая се върнеш към Мен, дарът ми за теб, Скорпион, ще бъде висш – Целта.”
И Скорпионът се върнал на мястото си.
„Теб, СТРЕЛЕЦ, те моля да караш хората да се смеят, тъй като заради неправилното разбиране на Моите Идеи те ще станат ожесточени. Чрез смехът трябва да им дадеш надежда, а чрез надеждата да обърнеш очите им към Мен. Ти ще се докосваш до много животи макар и за миг, и ще разпознаваш безпокойството във всеки живот, който докосваш. На теб, Стрелец, давам своя дар – Безкрайното изобилие, за да можеш да се разпространяваш достатъчно нашироко, за да достигнеш до всеки тъмен ъгъл и внесеш там светлина”.
И Стрелецът отстъпил назад към мястото си.
„От теб, КОЗИРОГ, искам да се трудиш с пот на челото, за да научиш хората да работят. Задачата ти не е лека, тъй като ще усещаш усилията на човека върху гърба си, но заради тежестта на бремето ти въздавам Отговорността на човека в ръцете ти.”
И Козирогът се върнал на мястото си.
„На теб, ВОДОЛЕЙ, давам идеята за бъдещето, за да види човекът и другите възможности. Ти ще изпитваш болката на самотата, тъй като не ти разрешавам да олицетворяваш Любовта ми. Но, за да насочиш очите на човека към новите възможности, ти дарявам Свободата, за да продължиш да служиш на човечеството, когато няма нужда от това „свободен.”
И Водолеят се върнал на мястото си.
„На вас, РИБИ, давам най-трудната от всички задачи. Моля ви да съберете цялата мъка на човека и да ми я върнете. Сълзите ви трябва накрая да станат Мои сълзи. Мъката, която ще изпитвате, ще е заради неправилното разбиране на Идеите ми от човека, но вие трябва да му дадете състрадание, за да може да пробва отново. За тази най-трудна от всички задачи ще ви даря с най-големия от всички дарове. Вие ще сте единствените от 12-те Ми деца, които Ме разбират. Но този дар на разбирането е само за вас, тъй като, когато се опитате да го дадете на човека, той няма да ви чува”.
И Рибите се върнали на мястото си.
И тогава Бог казал „Всеки от вас има част от Моята Идея. Вие не трябва да приемате грешно тази част за цялата Моя Идея, или да я обменяте с частите на другите. Всеки от вас е завършен, но вие няма да разберете това, докато не станете Единни всичките дванадесет знака. Едва тогава цялостността на Моята Идея ще се разкрие за всеки от вас”.
И децата тръгнали с пълната решимост да вършат работата си по най-добрия начин, за да получат дара си. Но нито един от тях изцяло не разбрал задачата или дара си, и когато озадачени се върнали, Бог им казал „Всеки от вас смята, че другите дарове са по-хубави. Затова ви позволявам да се заменяте.”
Разглеждайки всичките възможности на новата си мисия всяко от децата било във възторг. Но Бог се усмихнал и казал „Ще се връщате много пъти при мен, за да ме молите да ви освободя от мисията ви и всеки път ще ви давам съгласието си за това. Ще минете през безкрайни инкарнации, преди да завършите изначалната си мисия, която аз съм ви предписал. Ще ви дам неизчислимо време да направите това, но само когато това бъде направено, ще можете да бъдете с Мен”.

http://yosif.net/articles.php?lng=bg&pg=3393



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goby3 - :)
07.09.2011 08:20
На стрелеца-смеха,на рибите - сълзите!
Ох,добре,че съм стрелец!!! :))))))))))
цитирай
2. borislava0513 - :) Поздрав за Стрелеца ;)
07.09.2011 09:16
Ми аз кво да кажа като съм РАК :) знам си го че е така ама пак да ми го кажат за мен семейството наистина е най-важното нещо Мъж деца дом родители ...
Моя живот моята сътба ама сме добри хора малко емоционални но без задни мисли :))))
цитирай
3. kaktuscho - На стрелеца-смеха, на рибите - с...
07.09.2011 10:13
goby3 написа:
На стрелеца-смеха,на рибите - сълзите!
Ох,добре,че съм стрелец!!! :))))))))))

А аз със трънен венец! ;))))
цитирай
4. goby3 - 3. kaktuscho -
07.09.2011 10:55
Ами,да беше се родил през декември ,а не такъв хлъзгав рибок! :*
цитирай
5. germantiger - ...
07.09.2011 12:33
За рака е за мен, а за водолея и за рибите имам на кого да го покажа и "смея да твърдя", че е вярно за всички които споменах!
цитирай
6. svoboda64 - Много казано с малко думи :)
07.09.2011 13:19
Почти напълно вярно... поне според наблюденията ми :)
цитирай
7. apostapostoloff - Аз пък по този повод мога да ти кажа едно:
07.09.2011 14:42
"Най ми се ебе, ама повече ми се пие!" Супер си! Яко! Суперяко! Жестоко!
цитирай
8. nelinedeva - hahah
08.09.2011 20:06
posledniqt e skorpion li....znam,chela sym tova ,no mi beshe interesno....neka go chetat i tezi,koito ne vqrvat,che vseki si idva s opredelena misiq....
цитирай
9. mominasylza - И изобщо не е честно...
08.09.2011 20:35
Да ме пита човек, за какво съм се родила последна....да обирам сълзите на 11тимата пред мене.Че и като им разправяш **нидей ВА...**,не те и слуша никой... А то я гледай що така било...Доста неща съм чела за зодиите,но това ми попадна за 1ви път.Успешно е.поздрави
цитирай
10. henzelski - Ние, Близнаците,
11.09.2011 10:56
нямаме свое място, но пък всички чужди места са наши... :)))

Поздрави от планината!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 721193
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930