Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2009 19:48 - отиде си
Автор: rosidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1258 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 15.01.2009 13:47


Най-после взе че си отиде тази година. Вече си помислих, че времето е спряло и няма намерение да си отиде. Също като нежелан гостенин чийто престой ни се вижда като безкраен и тази година ми се видя такава, а започна с такива надежди и оптимизъм. Ама още февруари започна да показва, колко може да бъде гадна. То не бяха предателства в личен план, то не беше пребъркване на компютъра ми и на личния ми живот, абе мъжете около мен доста се поизложиха за разлика от жените, който успяха да ме подкрепят. Служебно преминах през цялата доказана статистика, че една жена, колкото и добра да е в работата си, взема по-малко пари от мъж на същата позиция... аман от лицемери. Всичко така последователто се случваше, че някак изобщо не усетих бала на дъщеря ми, но пък и той е беше свързан повече с пари от колкото с добри емоци, преминахме и през кандидатстудентстването и това да не я приемат...въобще интересна, но и много кофти година и за капак малко преди края й успяха да ни хвърлят в неизвестното, което придоби следните очертания, че до март ще ни преструктурират и ...май аз ще съм тази без работа. Иначе весело си изкарахме снощи, същите муцуни от миналата година и пак ми се падна любов, както миналата година, ама ако ще е като тази любов от миналата година - по-добре да не се пада. На втората баница ми се падна здравето, но като се гледам днес, колко съм хремава, май няма да е било за мен това късметче. Абе пожелахме си хубава и спорна година, но като се замисля май нищо не съм си пожелала за новата година,че миналата като си ги пожелахме всичките тези неща и като знам какво се случи, сега ме е страх да си кажа "Дано да е по-хубава от тази, че тази беше най-лошата година през живота ми!", за да не стане като онзи виц за отпимиста и писимиста.Писимиста казал: "От това по лошо неможе да се случи!", а оптимиста му отговорил "Ааа, може, може".
Но все пак пожелавам на всички много, ама много хубава и успешна нова година с много късмет.



Тагове:   отиде,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosidi - turbo4
01.01.2009 21:38
Авъх, въобще не съм от кротките и щуротиите и лудостите си ги върша, но просто много ми се събра за една година. Поне едно, две да бяха, че да ги преглътна ама много се събраха.:)))А детето - то и сега се оправя само.
цитирай
2. cornflower - Честита 2009-та година!
02.01.2009 20:09
Здраве и късмет, че вижда се - няма да е лесна и за мъжките момичета..
цитирай
3. letisi - дааааа кофти година е била но
02.01.2009 22:19
за равновесие 2009 ще бъде нещо съвсем различно...няма как просто..поздрави усмивки и късмет:)))
цитирай
4. rosidi - keymaker :))
03.01.2009 11:53
Уж играем по мъжките правила, а понякога мъжете се държат по женски от нас. (да не употребя някоя по вулгарна дума)Наистина не очаквах толкова предателства. А работата ми беше моето хоби и сега просто трябва да си търся друга (пак защото мъжете са с предимство)
цитирай
5. rosidi - cornflower
03.01.2009 11:58
дано да има и здраве и късмет, че само здраве не стига, както каза един мой познат - и на "Титник" всички са били здрави, но са нямали късмет. Чесита 2009 година и на теб!!!
цитирай
6. rosidi - letisi :)))
03.01.2009 11:59
Чак не смея да си помисля каква може да е 2009-та, че знам, че винаги има и по-ошо:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 721280
Постинги: 264
Коментари: 2023
Гласове: 16779
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930